گاهی سخت می شود...

گاهی سخت می شود...

| به قلم :‌‌‌ reyhane ™

گاهی سخت می شود …
دوستش داری و نمی داند
دوستش داری و نمی خواهد
دوستش داری و نمی آید
دوستش داری و سهم تو از بودنش
فقط تصویری است رویایی در سرزمین خیالت
دوستش داری و سهم تو
از این همه ، تنهایی است

 98xbwjekcqgmeie1ztn5.jpg



نظرات شما عزیزان:

ترلان
ساعت1:40---28 فروردين 1393
یکی بود، یکی نبود

من موندم و اون نموند

من دیدم و اون ندید

من خواستم و اون نخواست

من التماس کردم و اون نشنید

من هستم و اون رفته!

من خستم و اون...
پاسخ: :(


محمد
ساعت11:07---27 فروردين 1393

مرسییی که بهم گفتی گلم ...
پاسخ:خواهش منم مرسی خخخخ چی گفتم من :) ادبیاتم ضعیفه داداش من خخخ اره واقعن دل دیگه دل میبنده لامصب اسمش روشه ولی خب حکمت داشته لابد ... ممنونم محمد جان



عشق2طرفه
ساعت10:53---27 فروردين 1393
خخخخخ اره باید تحریمش کنی تا یر به یر شین
پاسخ: خخخخخخ اره


عشق2طرفه
ساعت10:51---27 فروردين 1393
بد چیزیه ادم معتادش میشه
پاسخ:معتاد بودم من یک سال پیش از وقتی دلم و سوزونده دیگه نشدم تازشم میخوام ازش برای همیشه خداحافظی کنم تا یه بارم دل این بسوزه خخخخخ


عشق2طرفه
ساعت10:48---27 فروردين 1393
خخخخخ پس با این اوضاع اصن نمیشه تنهات گذاشت
پاسخ:دقیقا من تمام تنهاییم و اینجا پر میکنم با دنیای مجازی ک همینم بلای جونم شده


عشق2طرفه
ساعت10:44---27 فروردين 1393
آفرین دختر خوب
پاسخ: :) :) تا شماها عزیزان هستین من فکر این چیزا نمیفتم


عشق2طرفه
ساعت10:42---27 فروردين 1393
ایشالا که هیچوقت پیدا نکنی
پاسخ:ان شالله :)


عشق2طرفه
ساعت10:40---27 فروردين 1393

خخخخخ خوشبحال مــــن

پاسخ:اره خوشبحالت واقعن خخخخ نصیب هر کسی نمیشه



عشق2طرفه
ساعت10:39---27 فروردين 1393
خخخ بخاطرش سیگار و مواد افیونی نکشی هااا
پاسخ:پیدا نکردم والا تو فکرشون بودم خخخخ


عشق2طرفه
ساعت10:33---27 فروردين 1393

خخخخخ میدونستم حالا بگو ببینم چی میکشی؟؟
پاسخ:خودمم نمیدونم چی میکشم خخخخ

ديشب در خلوت تنهاييم آهسته بي تو گريستم خخخخ



عشق2طرفه
ساعت9:57---27 فروردين 1393

خخخخ بی من چی میکشی؟؟
پاسخ:خخخخخخخ  لوس :) منظورم یه چیز دیگه بود ههه



عشق2طرفه
ساعت8:38---26 فروردين 1393
ديشب در خلوت تنهاييم آهسته بي تو گريستم...









کاش صداي هق هق گريه ام را باد به تو مي رساند.















تا بداني "بي تو" چه مي کشم.













کاش قاصدک اين پيغام را به تو ميرساند که اميد و آرزوهايم بي تو













آهسته آهسته در حال فرو ريختن است...
پاسخ:خیلی قشنگ بود ... بیا ببین بی تو چ میکشم :(


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: